KvK postadres Amsterdam

Heb jij als ondernemer behoefte aan een representatieve bedrijfslocatie? Maar ben je niet bereid of in staat om een duur kantoorpand te huren? Dan heeft Amsteroffice goed nieuws: met een KvK postadres in Amsterdam beschik je over een KvK-inschrijfadres én flexibele werkruimte.

Onze diensten

image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.
Toegankelijk en betrouwbaar

Zorgeloos je werk doen

Met een KvK postadres in Amsterdam scherm je jouw privéadres af voor de buitenwereld. Ondertussen kun je gewoon vanuit huis blijven werken. Als je daar behoefte aan hebt, kun je altijd tegen een meerprijs een werk- of vergaderruimte bij Amsteroffice huren.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      €39,95
      • Betaal maandelijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte
      • Opstartkosten: €39,95
      • Eén maand waarborgsom
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Bespaar 120 euro

      Jaarpakket

      €29,95
      359,40 per jaar
      • Betaal jaarlijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Meerdere registraties

      n.o.t.k.
      • Meerdere inschrijvingen
      • Aantrekkelijke korting
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte

Registratieadres en een fysieke werkplek in één

Heb je de mogelijkheden van het huren van een kantoorpand al eens onderzocht? Dan gingen van het prijskaartje ongetwijfeld je haren overeind staan. Zeker voor starters en kleine ondernemers is klassieke kantoorhuur vaak vrijwel onmogelijk. Met een Amsteroffice KvK postadres in Amsterdam beschik je over meer dan alleen een registratieadres. Je kunt namelijk ook daadwerkelijk een werk- of vergaderruimte bij ons reserveren wanneer je daar behoefte aan hebt. Ook bieden we je onze postservice. De voor jou binnengekomen poststukken sturen we wekelijks door naar jouw e-mailadres.

Veelgestelde vragen

Wil je meer weten over wat er komt kijken bij een KvK postadres in Amsterdam? Hieronder hebben we enkele van de vaakst aan ons gestelde vragen voor je op een rijtje gezet.

Bij Amsteroffice houden we niet van onnodige complexiteit. Daarom kun je jouw KvK postadres in Amsterdam direct via onze website aanvragen. De registratie, het contract en de betaling worden online geregeld.

Hoe ziet een abonnement bij Amsteroffice eruit?

Bij ons heb je de keuze uit een maandabonnement (€ 39,95 exclusief btw) en een jaarabonnement (€ 29,95 exclusief btw). Kies je voor een jaarabonnement, dan betaal je geen opstartkosten. Verder zijn alle voorwaarden en services hetzelfde.

Jazeker, dat is mogelijk. Vraag in dat geval direct via onze website een offerte aan. We sturen je zo snel mogelijk een aantrekkelijk aanbod op maat.

Ervaringen van onze klanten

image

Mijn bedrijf lijkt nu serieuzer dankzij het professionele adres. Geen gedoe met post.

Marianne van den Berg
image

Heel snel opgezet. Klanten zijn onder de indruk van mijn adres en dat is ook belangrijk.

M. Smit
image

Het KVK-vestigingsadres helpt echt bij het creëren van betrouwbaarheid voor mijn bedrijf. Mijn bedrijf groeit, en ik hoef niet vast te zitten aan één plek.

Anouk Bosman
image

Geweldig adres in Amsterdam! Geeft mijn bedrijf geloofwaardigheid. De flexibele werkplek is handig voor af en toe.

Pieter
image

Het adres in Amsterdam heeft mijn zakelijke imago versterkt. Al met al ben ik erg blij met mijn keuze.

Sanne

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs