Zakelijk inschrijfadres Amsterdam

Flexibiliteit en zelf alle beslissingen kunnen nemen. Het zijn twee veelgehoorde voordelen van het ondernemerschap. Toch zijn er ook minder leuke kanten. Het gebrek aan privacy bijvoorbeeld, wanneer je vanuit huis werkt. Dankzij Amsteroffice.nl hoef je daarin geen concessies meer te doen. Met een zakelijk inschrijfadres in Amsterdam houd je privé en werk efficiënt gescheiden.

Onze diensten

image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.
Toegankelijk en betrouwbaar

Een zakelijk inschrijfadres voor de KvK

Het adres waarmee je je onderneming inschrijft in de Kamer van Koophandel, is openbaar. Gebruik je je woonadres, dan kan dat inbreuk op je privacy opleveren. Amsteroffice biedt een zakelijk inschrijfadres in Amsterdam dat aan alle KvK-vereisten voldoet. Het is zelfs mogelijk om op locatie te werken en te vergaderen.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      €39,95
      • Betaal maandelijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte
      • Opstartkosten: €39,95
      • Eén maand waarborgsom
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Bespaar 120 euro

      Jaarpakket

      €29,95
      359,40 per jaar
      • Betaal jaarlijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Meerdere registraties

      n.o.t.k.
      • Meerdere inschrijvingen
      • Aantrekkelijke korting
      • Locatie in Amsterdam
      • Inclusief postverwerking
      • Wekelijkse postontvangst
      • Inschrijving KvK
      • Gebruik werkplek en vergaderruimte

Flexibele werken en vergaderen

Ons zakelijk inschrijfadres in Amsterdam gebruik je voor je KvK-registratie en voor je correspondentie. Dat betekent dat je ook een representatief adres op je website, visitekaartje en al je andere communicatiemiddelen kunt vermelden. Fysieke post die we voor jou ontvangen, sturen we wekelijks digitaal door. Wanneer je daar behoefte aan hebt, kun je bij Amsteroffice eveneens een werk- of vergaderplek huren. Je kunt rekenen op ergonomisch kantoormeubilair en een goed werkende internetverbinding. Werken doe je bij ons dus net zo comfortabel als vanuit je eigen woning. Werk- en vergaderplekken reserveer je vooraf bij Amsteroffice.

Veelgestelde vragen

Wil je meer weten over het gebruiken van een zakelijk inschrijfadres in Amsterdam? Lees dan hieronder de veelgestelde vragen over dit onderwerp. Heb je nog meer informatie nodig? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Bij Amsteroffice kun je kiezen uit maand- en jaarpakketten. Daarmee beschik je over de flexibiliteit waar je als ondernemer behoefte aan hebt. Het jaarpakket is bovendien inclusief de opstartkosten.

Hoe ontvang ik mijn post?

De aan jou gerichte post die Amsteroffice ontvangt, wordt ingescand en wekelijks per e-mail doorgestuurd. Het fysiek ontvangen van je post is ook mogelijk, hiervoor gelden administratieve meerkosten plus de kosten voor de postzegels.

Voor een maandpakket betaal je slechts € 39,95 per maand. Een jaarpakket is nóg voordeliger; hiervoor gelden kosten van € 29,95 per maand. De prijzen zijn exclusief btw.

Ervaringen van onze klanten

image

Mijn bedrijf lijkt nu serieuzer dankzij het professionele adres. Geen gedoe met post.

Marianne van den Berg
image

Heel snel opgezet. Klanten zijn onder de indruk van mijn adres en dat is ook belangrijk.

M. Smit
image

Het KVK-vestigingsadres helpt echt bij het creëren van betrouwbaarheid voor mijn bedrijf. Mijn bedrijf groeit, en ik hoef niet vast te zitten aan één plek.

Anouk Bosman
image

Geweldig adres in Amsterdam! Geeft mijn bedrijf geloofwaardigheid. De flexibele werkplek is handig voor af en toe.

Pieter
image

Het adres in Amsterdam heeft mijn zakelijke imago versterkt. Al met al ben ik erg blij met mijn keuze.

Sanne

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs