Zakelijk postadres

Wil jij geen correspondentie meer op je privéadres ontvangen? En op je website en visitekaartjes een representatief adres kunnen gebruiken? Amsteroffice biedt ambitieuze ondernemers de mogelijkheid van een zakelijk postadres in Amsterdam en Alkmaar. Zo kun je professioneel werken én je privacy beschermen.

Onze diensten

image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.
Toegankelijk en betrouwbaar

Een postadres dat als registratie adres dient

Een zakelijk postadres in Amsterdam of Alkmaar is iets anders dan een postadres. Op die laatste ontvang je alleen post. En alhoewel ook dat een professionele uitstraling geeft, is je privacy er niet mee beschermd. Alleen een fysiek adres kan namelijk dienstdoen als KvK-registratieadres. Amsteroffice biedt dus twee in één.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      €23,95
      • Betaal maandelijks
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Betaal drie maanden, daarna per maand
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Goedkoopste van Nederland

      Jaarpakket

      v.a. €18,95
      • Betaal jaarlijks slechts € 227,40
      • Goedkoopste van Nederland
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.

Flexibel werk- en vergaderruimten huren

Als ondernemer heb je wel een zakelijk postadres oftewel een virtueel kantoor nodig, maar lang niet altijd fysiek. Toch bestaan er moment waarop je daarvan wellicht wel gebruik wilt maken. Omdat je een mogelijke zakenpartner in een representatief kantoor wilt ontvangen bijvoorbeeld. Of om met je team te vergaderen. En een extra pluspunt? Je kunt het kantoor wel gebruiken, maar hoeft deze niet te onderhouden.

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Veelgestelde vragen

We kunnen ons voorstellen dat je als ondernemer een weloverwogen keuze wilt maken. Daarom probeert Amsteroffice je op deze pagina tot in detail te informeren over het huren van een zakelijk postadres. Wil je meer weten? Werp dan eens een blik op de veelgestelde vragen hieronder.

Een zakelijk postadres is voor tal van professionals een uitkomst: startups, freelancers, snelgroeiende ondernemingen en ook internationale bedrijven zijn bij ons aan het juiste adres.

Biedt Amsteroffice ook telefoondiensten?

Nee, Amsteroffice biedt geen telefoondiensten. Wel bieden we een postservice aan onze klanten.

Jouw fysieke post, die we op ons Amsteroffice adres ontvangen, sturen we wekelijks digitaal naar je door. Uiteraard kun je rekenen op de optimale discretie van onze werknemers.

Ervaringen van onze klanten

image

Een ideale oplossing voor mijn start-up om mijn huisadres niet als vestigingsadres te gebruiken. Helpt om professioneler over te komen.

Timothee
image

Zocht een zakelijk briefadres en vestigingsadres. Snel gevonden! Alles werd ook snel geregeld. Dankjewel.

Tom Bosma
image

Uitstekende ervaring met Amsteroffice. Het inschrijfadres heeft mijn bedrijf geholpen om professioneel over te komen.

Lars de Graaf
image

Ik ben blij met mijn virtueel kantoor. Op een voordelige manier kan ik mijn woonadres afschermen.

Marijn Sanders

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs