Virtual office

Ben jij op zoek naar een manier om werk en privé te scheiden? Met een virtual office in Alkmaar of Amsterdam scherm je jouw woonadres in één keer af voor de buitenwereld. Bovendien krijgt je onderneming hiermee een extra professionele uitstraling. Amsteroffice biedt verschillende abonnementsvormen.

Onze diensten

image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.
Toegankelijk en betrouwbaar

Een kantoor dat jouw professionele imago versterkt

Klanten, zakenpartners en andere partijen die online naar jouw bedrijf zoeken, krijgen de moderne virtual office van Amsteroffice te zien. Dat doet het vertrouwen in jouw onderneming goed. Bovendien kun jij ons kantoor ook fysiek gebruiken. Je kunt zowel werk- als vergaderplekken huren.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      €23,95
      • Betaal maandelijks
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Betaal drie maanden, daarna per maand
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Goedkoopste van Nederland

      Jaarpakket

      v.a. €18,95
      • Betaal jaarlijks slechts € 227,40
      • Goedkoopste van Nederland
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.

Amsteroffice biedt de benodigde ruimte

Ben je geïnteresseerd in een virtual office? Bij Amsteroffice heb je de keuze uit een maand- en een jaarpakket. Voor de inschrijving van meerdere ondernemingen kunnen we een pakket op maat aanbieden. Dankzij onze heldere voorwaarden weet je als ondernemer precies waar je financieel aan toe bent. Zo bieden we letterlijk en figuurlijk de ruimte die je nodig hebt om je als ondernemer verder te kunnen ontwikkelen. Geen torenhoge kosten, maar maandelijks geld besparen dat je in de ontwikkeling van je onderneming steekt.

Veelgestelde vragen

Bij Amsteroffice houden we van heldere communicatie. Zijn er na het leven van de informatie op deze pagina nog vragen bij je over? Bekijk dan eens de antwoorden op de veelgestelde vragen. Natuurlijk kun je ook altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.

Een virtual office is een bestaand adres waar je kunt werken of vergaderen als je dat wenst. Je kunt het adres daarnaast als correspondentieadres én als inschrijfadres voor de KvK gebruiken.

Wat houdt de postservice in?

De post die wij voor jou op het Amsteroffice adres ontvangen, scannen we in en sturen we eenmaal per week naar het door jou opgegeven e-mailadres. 

Nee, Amsteroffice verstrekt de gegevens van zijn klanten niet aan derden. Al jouw gegevens, inclusief de binnenkomende post, blijft geheel vertrouwelijk.

Ervaringen van onze klanten

image

Een ideale oplossing voor mijn start-up om mijn huisadres niet als vestigingsadres te gebruiken. Helpt om professioneler over te komen.

Timothee
image

Zocht een zakelijk briefadres en vestigingsadres. Snel gevonden! Alles werd ook snel geregeld. Dankjewel.

Tom Bosma
image

Uitstekende ervaring met Amsteroffice. Het inschrijfadres heeft mijn bedrijf geholpen om professioneel over te komen.

Lars de Graaf
image

Ik ben blij met mijn virtueel kantoor. Op een voordelige manier kan ik mijn woonadres afschermen.

Marijn Sanders

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs