Werkplek huren Amsterdam

Een dynamisch bedrijf vraagt om dynamische oplossingen. Veel werk verzetten lukt je alleen in een prettige omgeving. Daarom is het bij Amsteroffice mogelijk om een (flexibele) werkplek in Amsterdam te huren. Daar schiet je productiviteit van omhoog. Je bepaalt zelf op welke momenten je komt.

Onze diensten

image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.

Een inspirerende werkomgeving

Heb je behoefte aan een werkplek buitenshuis? Aan het bureau van jouw Amsteroffice werkplek in Amsterdam werk je in een inspirerende omgeving. Onze flexibele werkplekoplossingen zijn geheel aan de behoeften van jouw en je werkprogramma aan te passen. En dat ook nog eens tegen scherpe tarieven.

Ongestoord werken en je productiviteit een boost geven

Thuiswerken werpt alleen zijn vruchten af als je binnenshuis ook écht over een goede werkplek beschikt. En in de praktijk blijkt het daar nogal eens aan te schorten. Efficiënt plannen en werken blijkt thuis een stuk lastiger dan vaak wordt gedacht. Wil jij voorkomen dat je met je neus achter de feiten aanloopt? Door gebruik te maken van een flexibele werkplek in Amsterdam kun je ongestoord aan de gang. Je productiviteit groeit en dat komt je onderneming ten goede. Het toch al lage huurtarief heb je dus zo weer terugverdiend.

Amsteroffice flexwerkplek abonnementen

Wat succes bepaalt, is voor iedereen weer anders. Daarom denken we bij Amsteroffice graag met je mee. Dat doen we onder andere door je verschillende mogelijkheden voor het huren van een flexwerkplek in Amsterdam te bieden. Je hebt de keuze uit 3 verschillende maandpakketten: een abonnement voor 40 uur per maand (tussen 09.00 en 18.00), een abonnement voor 80 uur per maand (tussen 09.00 en 18.00) en een vast bureau . In dat laatste geval beschik je over je eigen werkplek waartoe je 5 dagen van de week toegang hebt.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      € 79,-
      • Betaal maandelijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Gebruik werkplek: 40 uur per maand
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Pluspakket

      € 139,-
      • Betaal maandelijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Gebruik werkplek: 80 uur per maand
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Onbeperkt

      € 225,-
      • Betaal maandelijks
      • Locatie in Amsterdam
      • Gebruik werkplek: onbeperkt toegang van maandag - vrijdag 
      • Genoemde tarieven ex btw.

Ervaringen van onze klanten

image

Mijn bedrijf lijkt nu serieuzer dankzij het professionele adres. Geen gedoe met post.

Marianne van den Berg
image

Heel snel opgezet. Klanten zijn onder de indruk van mijn adres en dat is ook belangrijk.

M. Smit
image

Het KVK-vestigingsadres helpt echt bij het creëren van betrouwbaarheid voor mijn bedrijf. Mijn bedrijf groeit, en ik hoef niet vast te zitten aan één plek.

Anouk Bosman
image

Geweldig adres in Amsterdam! Geeft mijn bedrijf geloofwaardigheid. De flexibele werkplek is handig voor af en toe.

Pieter
image

Het adres in Amsterdam heeft mijn zakelijke imago versterkt. Al met al ben ik erg blij met mijn keuze.

Sanne

Veelgestelde vragen

Wil je meer weten over de mogelijkheden van een flexibele werkplek in Amsterdam? Hieronder lees je de vaakst aan ons gestelde vragen.

Bij Amsteroffice beschik je vanaf € 90,- per maand (exclusief btw) al over een prettige flexwerkplek in de hoofdstad. Voor een vast, eigen bureau betaal je maandelijks niet meer dan € 225,- exclusief btw. Deze bedragen zijn aanzienlijk lager dan de huurprijs voor een regulier kantoorpand. Per maand bespaar je zo gemakkelijk minstens enkele honderden euro’s.

Is het mogelijk om mijn post op mijn flexwerkplek te ontvangen?

Ja, het is mogelijk om je zakelijke post op het adres van Amsteroffice te ontvangen. Dit kan als je gebruikmaakt van ons vestigingsadres, waarmee je je onderneming ook bij de Kamer van Koophandel kunt inschrijven.

Amsteroffice werkt met maandabonnementen.

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs