Zakelijk inschrijfadres
Flexibiliteit en zelf alle beslissingen kunnen nemen. Het zijn twee veelgehoorde voordelen van het ondernemerschap. Toch zijn er ook minder leuke kanten. Het gebrek aan privacy bijvoorbeeld, wanneer je vanuit huis werkt. Dankzij Amsteroffice.nl hoef je daarin geen concessies meer te doen. Met een zakelijk inschrijfadres in Alkmaar of Amsterdam houd je privé en werk efficiënt gescheiden.

Onze diensten

Vestigingsadres

Werkplek

Vergaderruimtes

Een zakelijk inschrijfadres voor de KvK
Het adres waarmee je je onderneming inschrijft in de Kamer van Koophandel, is openbaar. Gebruik je je woonadres, dan kan dat inbreuk op je privacy opleveren. Amsteroffice biedt een zakelijk inschrijfadres in Alkmaar of Amsterdam dat aan alle KvK-vereisten voldoet. Het is zelfs mogelijk om op locatie te werken en te vergaderen.
- Jouw privéadres afgeschermd
- Volgens de vereisten van de Kamer van Koophandel
- Representatief adres dat je onderneming nóg geloofwaardiger maakt
- De mogelijkheid om op locatie te werken
Onze tarieven
-
-
Maandpakket
23,95- Betaal maandelijks
- Inschrijf- en postadres voor KvK
- Betaal drie maanden, daarna per maand
- Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
- Geen opstartkosten
- Genoemde tarieven ex btw.
-
-
-
-
Goedkoopste van Nederland
Jaarpakket
v.a. 18,95- Betaal jaarlijks slechts 227,40 euro
- Goedkoopste van Nederland
- Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
- Inschrijf- en postadres voor KvK
- Geen opstartkosten
- Genoemde tarieven ex btw.
-
-
-
-
Meerdere registraties
n.o.t.k.- Meerdere inschrijvingen
- Aantrekkelijke korting
- Inschrijf en postadres voor KvK
-
-
Flexibele werken en vergaderen
Ons zakelijk inschrijfadres gebruik je voor je KvK-registratie en voor je correspondentie. Dat betekent dat je ook een representatief adres op je website, visitekaartje en al je andere communicatiemiddelen kunt vermelden. Fysieke post die we voor jou ontvangen, sturen we wekelijks digitaal door. Wanneer je daar behoefte aan hebt, kun je bij Amsteroffice eveneens een werk- of vergaderplek huren. Je kunt rekenen op ergonomisch kantoormeubilair en een goed werkende internetverbinding. Werken doe je bij ons dus net zo comfortabel als vanuit je eigen woning. Werk- en vergaderplekken reserveer je vooraf bij Amsteroffice.

Stappenplan
Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.
Kies je pakket
Controle
Overeenkomst
Factuur
Getekende overeenkomst
Welkom bij Amsteroffice

Veelgestelde vragen
Wil je meer weten over het gebruiken van een zakelijk inschrijfadres? Lees dan hieronder de veelgestelde vragen over dit onderwerp. Heb je nog meer informatie nodig? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Wat is de contractduur voor een zakelijk inschrijfadres?
Bij Amsteroffice kun je kiezen uit maand- en jaarpakketten. Daarmee beschik je over de flexibiliteit waar je als ondernemer behoefte aan hebt. Het jaarpakket is bovendien zonder opstartkosten.
Hoe ontvang ik mijn post?
De aan jou gerichte post die Amsteroffice ontvangt, wordt ingescand en wekelijks per e-mail doorgestuurd. Het fysiek ontvangen van je post is ook mogelijk, hiervoor gelden administratieve meerkosten plus de kosten voor de postzegels.
Wat kost een zakelijk inschrijfadres?
Voor een maandpakket betaal je slechts 23,95 euro per maand. Een jaarpakket is nóg voordeliger; hiervoor gelden kosten van 18,95 euro per maand. De prijzen zijn exclusief btw.
Ervaringen van onze klanten

Een ideale oplossing voor mijn start-up om mijn huisadres niet als vestigingsadres te gebruiken. Helpt om professioneler over te komen.

Zocht een zakelijk briefadres en vestigingsadres. Snel gevonden! Alles werd ook snel geregeld. Dankjewel.

Uitstekende ervaring met Amsteroffice. Het inschrijfadres heeft mijn bedrijf geholpen om professioneel over te komen.

Ik ben blij met mijn virtueel kantoor. Op een voordelige manier kan ik mijn woonadres afschermen.