Virtueel kantoor

Ben jij op zoek naar een representatieve kantoorruimte? Al vanaf € 18,95 per maand beschik je bij Amsteroffice over een virtueel kantoor in Alkmaar of Amsterdam. Het Amsteroffice adres gebruik je als registratie- en correspondentieadres. Maar daar doen we nog een schepje bovenop. Je kunt bij ons namelijk ook werken en vergaderen.

Onze diensten

image

Vestigingsadres

Kies voor ons zakelijke adres en profiteer van alle voordelen zonder de kosten van een fysiek kantoor.
image

Werkplek

Ontdek onze flexibele werkplekoplossingen die zich aanpassen aan jouw behoeften en werkschema.
image

Vergaderruimtes

Onze vergaderruimtes zijn speciaal ontworpen om een professionele en efficiënte omgeving te bieden voor al jouw zakelijke bijeenkomsten.
Toegankelijk en betrouwbaar

Verstevig jouw professionele imago

Amsteroffice helpt jouw onderneming met het ontwikkelen en verstevigen van een professioneel en betrouwbaar imago. Uiteraard voldoet een virtueel kantoor in Amsterdam of Alkmaar ook aan alle vereisten die door de Kamer van Koophandel worden gesteld. En dat scheelt je een hoop zorgen.

Onze tarieven

    • Maandpakket

      €23,95
      • Betaal maandelijks
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Betaal drie maanden, daarna per maand
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.
    • Goedkoopste van Nederland

      Jaarpakket

      v.a. €18,95
      • Betaal jaarlijks slechts € 227,40
      • Goedkoopste van Nederland
      • Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
      • Inschrijf- en postadres voor KvK
      • Geen opstartkosten
      • Genoemde tarieven ex btw.

Een virtueel kantoor waar je ook kunt werken

Met een virtueel kantoor in Amsterdam wordt het mogelijk om je privacy te beschermen. Privé en zakelijk houd je zo nog beter gescheiden. Bovendien krijgen klanten en zakenpartners die online naar jouw correspondentieadres zoeken, een aantrekkelijke en representatieve locatie te zien. Dat doet hun vertrouwen in jouw onderneming groeien. In tegenstelling tot veel andere dienstverleners binnen deze branche betekent virtueel bij ons niet dat je geen gebruik kunt maken van onze ruimten. Met onze flexibele werkplekken en vergaderruimten weten we altijd een oplossing voor jouw werkschema te bieden.

Stappenplan

Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.

01

Kies je pakket

Maak een keuze uit onze pakketten en bepaal of je maandelijks of jaarlijks wilt betalen. Aanmelden gaat eenvoudig via onze website. Als je meerdere inschrijvingen overweegt kun je hiervoor een offerte aanvragen.
02

Controle

Wij hebben je aanmelding ontvangen en vragen je om een kopie van je ID-kaart te sturen. Daarnaast voeren we een WWFT-check uit om ervoor te zorgen dat alles in overeenstemming is met de geldende regelgeving.
03

Overeenkomst

Na succesvolle controle stellen we een overeenkomst op. Je ontvangt van ons de overeenkomst via e-mail. Met slechts een paar klikken kun je de ontvangen documenten eenvoudig online ondertekenen.
04

Factuur

Eenmaal door de administratieve stappen heen, sturen we je de factuur voor de gekozen diensten. Hierop vind je een overzicht van de kosten van je pakket.
05

Getekende overeenkomst

Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je in je mailbox van ons de ondertekende overeenkomst als bevestiging van je lidmaatschap.
06

Welkom bij Amsteroffice

Vanaf dit moment kun je wekelijks je post verwachten en profiteren van de vele voordelen die onze dienstverlening te bieden heeft.

Veelgestelde vragen

Heb je nog niet eerder gebruikgemaakt van een virtueel kantoor? Of wil je meer weten over onze diensten en mogelijkheden? Hieronder hebben we enkele van de vaakst gestelde vragen op een rijtje gezet. Heb je meer informatie nodig? Neem dan gerust contact met ons op.

Bij Amsteroffice heb je de keuze uit twee standaard abonnementsvormen: het maandpakket van € 23,95 per maand en het jaarpakket van € 18,95 per maand. De prijzen zijn exclusief btw. Wil je meer bedrijven registreren? Dan profiteer je van een aantrekkelijk lage prijs op maat.

Voldoet Amsteroffice aan de KvK-vereisten?

Jazeker. Ons kantoor in Amsterdam voldoet aan alle vereisten, inclusief de mogelijkheid om op locatie te werken.

Ja, dit kan. We kunnen je post periodiek doorsturen naar bijvoorbeeld je huisadres. Het is ook mogelijk om je post bij ons op te halen.

Ervaringen van onze klanten

image

Een ideale oplossing voor mijn start-up om mijn huisadres niet als vestigingsadres te gebruiken. Helpt om professioneler over te komen.

Timothee
image

Zocht een zakelijk briefadres en vestigingsadres. Snel gevonden! Alles werd ook snel geregeld. Dankjewel.

Tom Bosma
image

Uitstekende ervaring met Amsteroffice. Het inschrijfadres heeft mijn bedrijf geholpen om professioneel over te komen.

Lars de Graaf
image

Ik ben blij met mijn virtueel kantoor. Op een voordelige manier kan ik mijn woonadres afschermen.

Marijn Sanders

Een representatief vestigingsadres in Amsterdam voor een scherpe prijs