Zakelijk postadres
Wil jij geen correspondentie meer op je privéadres ontvangen? En op je website en visitekaartjes een representatief adres kunnen gebruiken? Amsteroffice biedt ambitieuze ondernemers de mogelijkheid van een zakelijk postadres in Amsterdam en Alkmaar. Zo kun je professioneel werken én je privacy beschermen.
Onze diensten
Vestigingsadres
Werkplek
Vergaderruimtes
Een postadres dat als registratie adres dient
Een zakelijk postadres in Amsterdam of Alkmaar is iets anders dan een postadres. Op die laatste ontvang je alleen post. En alhoewel ook dat een professionele uitstraling geeft, is je privacy er niet mee beschermd. Alleen een fysiek adres kan namelijk dienstdoen als KvK-registratieadres. Amsteroffice biedt dus twee in één.
- Een representatief kantooradres in de hoofdstad
- Het adres is te gebruiken als inschrijfadres voor de KvK
- Fysieke post wekelijks per e-mail doorgestuurd
- De mogelijkheid tot werken en vergaderen
Onze tarieven
-
-
Maandpakket
€23,95- Betaal maandelijks
- Inschrijf- en postadres voor KvK
- Betaal drie maanden, daarna per maand
- Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
- Geen opstartkosten
- Genoemde tarieven ex btw.
-
-
-
-
Goedkoopste van Nederland
Jaarpakket
v.a. €18,95- Betaal jaarlijks slechts € 227,40
- Goedkoopste van Nederland
- Inclusief gratis post ontvangen via e-mail
- Inschrijf- en postadres voor KvK
- Geen opstartkosten
- Genoemde tarieven ex btw.
-
-
-
-
Meerdere registraties
n.o.t.k.- Meerdere inschrijvingen
- Aantrekkelijke korting
- Inschrijf en postadres voor KvK
-
-
Flexibel werk- en vergaderruimten huren
Als ondernemer heb je wel een zakelijk postadres oftewel een virtueel kantoor nodig, maar lang niet altijd fysiek. Toch bestaan er moment waarop je daarvan wellicht wel gebruik wilt maken. Omdat je een mogelijke zakenpartner in een representatief kantoor wilt ontvangen bijvoorbeeld. Of om met je team te vergaderen. En een extra pluspunt? Je kunt het kantoor wel gebruiken, maar hoeft deze niet te onderhouden.
Stappenplan
Ontdek onze eenvoudige zes-stappenprocedure om lid te worden van Amsteroffice. Heb je vragen over onze aanmeldingsprocedure? Neem gerust contact met ons op.
Kies je pakket
Controle
Overeenkomst
Factuur
Getekende overeenkomst
Welkom bij Amsteroffice
Veelgestelde vragen
We kunnen ons voorstellen dat je als ondernemer een weloverwogen keuze wilt maken. Daarom probeert Amsteroffice je op deze pagina tot in detail te informeren over het huren van een zakelijk postadres. Wil je meer weten? Werp dan eens een blik op de veelgestelde vragen hieronder.
Wie kan gebruikmaken van een zakelijk postadres?
Een zakelijk postadres is voor tal van professionals een uitkomst: startups, freelancers, snelgroeiende ondernemingen en ook internationale bedrijven zijn bij ons aan het juiste adres.
Biedt Amsteroffice ook telefoondiensten?
Nee, Amsteroffice biedt geen telefoondiensten. Wel bieden we een postservice aan onze klanten.
Hoe vaak wordt mijn post doorgestuurd?
Jouw fysieke post, die we op ons Amsteroffice adres ontvangen, sturen we wekelijks digitaal naar je door. Uiteraard kun je rekenen op de optimale discretie van onze werknemers.
Ervaringen van onze klanten
Een ideale oplossing voor mijn start-up om mijn huisadres niet als vestigingsadres te gebruiken. Helpt om professioneler over te komen.
Zocht een zakelijk briefadres en vestigingsadres. Snel gevonden! Alles werd ook snel geregeld. Dankjewel.
Uitstekende ervaring met Amsteroffice. Het inschrijfadres heeft mijn bedrijf geholpen om professioneel over te komen.
Ik ben blij met mijn virtueel kantoor. Op een voordelige manier kan ik mijn woonadres afschermen.